woensdag 19 december 2007

Binnenkort

..
Binnenkort ben ik van plan wat meer uitleg te gaan geven over de werking van "ons energiesysteem". Als wij hier meer over weten, kunnen we die kennis voor ons laten werken.

Onderwerpen die hiervoor van belang zijn zijn oa.:

- Wat is de "funktie van klachten", zowel fysiek als emotioneel.
- De werking van ons onderbewustzijn.
- Wat doet aandacht, zowel positieve aandacht als negatieve aandacht.
- Hoe kan ik samen met mijn life-coach onderzoeken hoe ik mezelf blokkeer met mijn overtuigingen en wat we daar aan kunnen doen om dat op te lossen.
- Wat is nou precies een overtuiging.
- Waar dien ik op te letten om te kunnen komen waar ik wil.

Daarnaast zal ik wat stellingen bespreken, zoals:

- Onze gedachten zijn onze start van ons creatieproces van ons leven.

- Iedere overtuiging maakt zichzelf waar. Of ik nou geloof dat ik iets kan, ofwel geloof dat ik iets niet kan..... ik krijg gelijk, want de overtuiging zal zich waar maken.

- Alles wat je aandacht geeft groeit.

- Emoties zijn trillingen die door ons heen dienen te gaan en niet vastgezet te worden. Ze hoeven slechts bij naam genoemd te worden en aandacht gegeven te worden. In dat geval gaan ze door ons heen. Weigeren we ze echter te benoemen of de aandacht te geven die ze verdienen, dan zullen ze zich vast gaan zetten. Dat zullen ze net zo lang doen tot ze benoemd zijn en de aandacht gekregen hebben.
(Het is net Marietje, die langs loopt en goeiedag zegt. Negeer ik haar dan zal ze moeilijk gaan doen, tot ze de aandacht heeft gekregen die ze verdiende.
Geef ik haar de aandacht en zeg haar goeiedag, dan is ze tevreden en huppelt vrolijk verder.

Heb je specifieke vragen hierover, stel ze gerust, dan kan ik er heel specifiek op ingaan.

Geen opmerkingen: