donderdag 29 november 2007

Hartelijk welkom op mijn blog

Leuk dat je mijn blog bent tegengekomen en dat je de moeite neemt dit te lezen.
Ik ben vandaag gestart met het maken van deze blog.
Ik ben werkzaam als personal emotional mental coach in mijn bedrijf Take Care te Oosterhout NB.
Vanuit mijn bedrijf coach ik mensen op mentaal en emotioneel gebied.
Uitgangspunt is vaak een "onvrede" ten aanzien van de huidige situatie waarin iemand verkeert.
Dit wil zich nog wel eens uiten in het gevoel "niet lekker in zijn vel te zitten", energieverlies, onrustgevoelens, conflicten, relatieproblemen, depressieve gevoelens, ziekte.
Zowel prive als in de werksfeer ontstaat er vaak een onbalans.
Het is mijn werk om samen met de persoon in kwestie de oorsprong van de onbalans op te sporen om van daar uit tot een betere balans te komen, waardoor eventuele klachten weer kunnen verdwijnen.
Naast de coaching die ik geef, ben ik zoekende naar de vraag die er is, aan andere "producten" die ik of anderen zouden kunnen aanleveren in het kader van persoonlijke ontwikkeling.
Zijn er vragen of suggestie, ik hoor ze heel graag.
Fijn dat ik tot zover je interesse heb mogen ontvangen.
Stel gerust je vragen of geef gerust je suggesties!

Yvonne

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Yvonne, wat leuk dat je dit doet! Wist ik helemaal niet. Ik heb zelf mijn site in een blogsite gemaakt met o.a. statische pagina's.
Groetjes, Nathalie van der Wal