vrijdag 30 november 2007

Happy en heerlijk verbaasd

Nou, daar staat dan sinds gisteren mijn blog op internet.
Vierkante oogjes van mijn beeldscherm, maar verder volstrekt oke.

Ik heb een paar van mijn "internet-vrienden" (ene Evert Jan verkondigde dat dat soms geen vrienden zijn), laten weten dat ik mij "van de straat af heb laten houden" door het aanmaken van mijn blog. En wat gebeurt.... heb ik toch veel meer vrienden dan ik wist.....
Krijg ik onverwacht hartstikke leuke reacties van velen, die mij mijn vierkante oogjes vergaven en waarvan enkelen mij liefdevol attendeerden op enkele typefoutjes.
Heerlijk toch!

Evert Jan..... dit zijn dus toch mijn vrienden.....maar, ik moet erbij zeggen, ik investeer in mijn vrienden en zij in mij, wij houden elkaar "levendig"!

Blijkt de volgende dag mijn blog op meerdere continenten te zijn gelezen.
Kortom, gewoon heerlijk verbaasd!

Zouden ze nou blij zijn met mij ... op de cursus.. waar ik deze blog voor moest gaan aanmaken? Geen flauw benul. Zou leuk zijn als het hen óók blij maakte, maar daar hangt mijn goeie gevoel in ieder geval niet aan vast.
Ik vind het gewoon leuk. Dit gaf me alvast een goed gevoel... en dat heb ik te pakken toch, dat neemt niemand me meer af!

Zoals mijn vader altijd zei bij iedere stap op weg naar succes: "Hebben is hebben en krijgen de kunst!"

IK HEB EEN GOED GEVOEL!

Yvonne

Geen opmerkingen: