woensdag 13 februari 2008

Reactie van Marijke op "mijn lachspieren"

..
Reactie van Marijke ( hèt nichtje van Yvonne ): Het was inderdaad een gezellige middag, veel gelachen!

'Oude' mensen (heerlijk om mee te praten) en als ze dan ook nog eens verliefd zijn, ja dan geniet ik echt! Daar zit vlgs. mij 'het geheime recept voor een langdurige liefdesrelatie'!!

Haha Yvonne, heb ik je aan het denken gezet..... Dat is wat ik zo leuk vind aan het beroep van relatieconsulente: mensen in hun hart laten kijken wat ze nou eigenlijk ècht willen om ze vervolgens dat hart te laten volgen. Als je dingen vanuit je hart doet, dan is de richting al goed!! Als je authentiek bent.... dan trek je vlgs. mij vanzelf de dingen aan die daarbij passen . En als daar een leuke partner bij hoort.....waarom niet?

Leuke profieltekst Yvonne met die zoekende lachspieren!
Een goed begin.........nietwaar?
Hier kunnen zich vast al heel wat leuke mannen in vinden.
Ik vind het als relatieconsulente ook leuk om mensen na te laten denken wat ze zèlf te bieden hebben in een relatie? Ben je echt wel een leuke partner voor iemand...? Haha (tuurlijk wel, maar wàt maakt het dan leuk met jou?) En diezelfde vraag kun je ook stellen bij de partnerwens, wat heeft een partner jou te bieden wat het leuk maakt?
Het mijmeren is al leuk, dat merk je bij Yvonne laat staan er actie op ondernemen!
Mochten er meer mensen geïnteresseerd zijn in dit levensthema: "op zoek naar een duurzame liefdesrelatie", neem dan gerust contact met me op, graag zelfs! Neem het geluk zèlf in de hand, zet een stap, kijk naar wat je wilt en luister naar wat je tegen jezelf zegt hierover. En als ik daarbij een handje kan en mag helpen....graag!

De 1e stap is niet -zoals vaak- de moeilijkste, want je hoeft geen drempel over, ik kom nl. graag voor een vrijblijvend gesprek bij jou/U thuis, dus ìk moet de drempel over. Maar voor een bak koffie en een leuk gesprek doe ik dat graag. Mocht je een vrijblijvend gesprek willen voor meer informatie, you're welcome! mail me maar! Morgen is het Valentijnsdag, een betere dag om een 1e stap te zetten is er volgens mij niet!

marijkebekendam@cs.com
Als je er een telefoonnummer bij vermeldt bel ik je zeker!
Ik hoor je graag.

Yvonne, succes met je studie en je weblog!
Je studie werpt zeker vruchten af, want je weblog zit goed in elkaar! Leuk hoe mensen met dezelfde interesses dat op deze manier kunnen delen. Delen is in dit geval vermenigvuldigen! Zo gaat dat volgens mij ook met geluk.

Hartelijke groeten van

Marijke.


Iedereen een leuke valentijnsdag toegewenst!
..

Geen opmerkingen: