zondag 30 december 2007

Ver - antwoord - elijkheid (kort door de bocht yoghurt)

..
Ik ving een gesprek op tussen twee mensen, het kwam in het heel kort (door de bocht) hier op neer...

Ik heb vroeger te veel yoghurt gegeten en daarom....
kan ik het niet helpen dat ....
en daarom is het jammer voor de ander.....
want ik heb tenslotte vroeger te veel yoghurt gegeten......

Even later ging het gesprek deze kant op:

Wie wordt er nou de dupe van jouw yoghurt?
Over wie zijn oude yoghurt hebben we het nou?
En wie is nou verantwoordelijk om die ouwe yoghurt te verteren?
de ander.....?
Ik denk het niet....
En je bent toch wel zo flink om een ander niet de dupe te laten zijn van die ouwe yoghurt van jou? Genoeg mensen die je terzijde willen staan...

Voor de yoghurt mag je iedere ongewenste situatie zelf invullen ....

Geen opmerkingen: